Penghinaan majeng Islam, sami kaliyan ingkang dipuntumindakake dening Ahok saleresipun mboten sanes hal ingkang setunggal. ing negeri niki, sadereng kasus Ahok ingkang nistakan al-Maidah ayat 51, penghinaan majeng simbol-simbol Islam terus kedadosan. enten sandhal corak lafal Allah/Muhammad, sajadah mesjid kagem alas njoget, terompet saking cover al-Quran, cetakan jajan lafal ayat al-Quran, bungkus mercon lafal ayat al-Quran, celono ketat bermotif kaligrafi surat al-ikhlas lan benten-benten.
Bahkan tebih sadereng sedaya punika, ing taun 1990, Arswendo Atmowiloto, pimpinan redaksi Tabloid Monitor, ugi nate numindakake penistaan Nabi Muhammad saw. kala punika pikantuk survey terkait “tokoh idola” hasilipun Nabi Muhammad saw. Wonten ing peringkat 11. Pencantuman nami Rasulullah saw. ing urutan 11 niki—bahkan ing ngandhap nami Arswendo ingkang wonten ing urutan 10 ingkang memicu umat Islam kala punika. akhiripun, abahan massa ingkang ndemo Arswendo lan Tabloid Monitor (Penerbit Kompas-Gramedia Grup) mboten terbendung ngantos aparat ngirim Asrwendo mlebet panjara 5 taun. Tabloid Monitor pun ditutup dening pamerentah ket kala punika.
Penghinaan majeng Allah SWT, al-Quran, Nabi Muhammad saw. utawi simbol-simbol Islam bentenipun sanguh kedadosan amargi kalih faktor. setunggal: Faktor kebodonan, yakni mboten ngertos badhe pandamel ingkang ngrupikaken penghinaan; utawi mboten ngertos menapa ingkang dihina; kaping kalih: Faktor kedengkian ingkang ndominasi akal lan nurani ingkang ngakibataken kemuliaan ketingal dados kehinaan lan keleresan ketingal dados piawon. nanging, kalih faktor niki mboten badhe muncul menawi mboten dipunsanggi dening kewontenan nagari sekular. lebet nagari sekular, yakni nagari ingkang dadosaken sekularisme dados asasipun, sendi-sendi kegesangan rakyat mboten diatur kaliyan Islam. Sekularisme miturut Syaikh Taqiyuddin an-Nabhani yaiku (fashl ad-dn ‘an al-hayh) panyapihan agami saking kegesangan.
Sekularisme niki ngakibataken berkembangipun kebodonan uga/utawi pengabaian manusia terhadap agaminipun; mboten mangertos hak-hak Allah SWT lan hak-hak manusia ingkang bentenipun. Sekularisme ugi numbuh suburaken prilaku nyeleneh kaliyan mengatasnamakan toleransi, pluralisme, liberalisme. Demi toleransi azan ngiringi sekar, njoget ing inggil karpet sholat. Sekularisme sampun dadosaken umat Islam ingkang mulia niki ketingal hina ngantos akhiripun leres-leres dados sasaran penghinaan. Penghinaan sanes kamawon majeng umat ilam, nanging ugi ajaran Islam. Ide sekularisme ingkang dipuntumut nagari niki sampun nggusur hukum syariah Islam. Padahal syariah Allah SWT niki ingkang dados kemuliaan umat Islam. Umar bin Khaththab ra. nate ngginemaken:
sayektos
kita sedaya riyen yaiku kaum ingkang paling hina, lajeng Allah memuliakan kita
sedaya kaliyan Islam. kados pundia kita sedaya madosi kemuliaan kajawi kaliyan
Islam ingkang kaliyan punika Allah sampun muliakan kita sedaya, mila Allah
mesti badhe menghinakan kita sedaya (HR al-Hakim).
Lebet Islam, hukuman kagem tiyang ingkang hina lan nglecehkan al-Quran yakni: setunggal,
menawi Muslim, piyambakipun dipunyektosaken kafir (murtad) dadosipun
piyambakipun prayogi dipunhukum pejah. kaping kalih, menawi tiyang kafir ahl
al-dzimmah, piyambakipun dipunanggep menodai dzimmah-nya, uga sanguh dhinawahan
sanksi ingkang keras
dening nagari. ketigo,
menawi piyambakipun kafir mu’ahid, tindakannya sanguh ngrisak muahadah-nya uga
nagari sanguh mendhet tindakan tegas dhatengipun uga nagarinipun. kaping
sekawan, menawi kafir harbi, tindakannya punika sanguh dados alasan kunjuk
nagari konjuk ngumumaken
perang majeng badanipun uga nagarinipun demi njagi kebektosan uga kewigaten
Islam uga kaum Muslim.
Proses penanganan kasus penghinaan ingkang berlarut-larut puniko nunjukkan persoalanipun sanes sekedar penghinaan mawon. Dereng maleh potensi diulang maleh ing peristiwa lintu. Sedoyo proses penanganan mboten saget nyegah lan ngatasi persoalan penghinaan niki. Persoalan niki mantun milo akar masalahipun, yakni sekularisme, dicabut lan dicampakkan saking pengasringan umat. Gantosiun, diterapaken sistem Islam kagem jalanaken sedoyo aturan Allah SWT, yaitu sistem Khilafah. Khilafah ingkang nglindungi kesucian lan kehormatan Islam dan umatipun sehingga piyambakipun mboten dihino maleh. Rasul saw. bersabda:
sayektos
Imam (Khalifah) yaiku perisai; rakyat badhe perang ing wingkingipun lan berlindung dhateng badanipun (HR
al-Bukhari lan
Muslim).
amargi punika, monggo berjuang sesarengan mewujudkan wangsul perisai/pelindung Islam uga kaum Muslim, yakni Khilafah ‘alâ minhâj al-nubuwwah.
amargi punika, monggo berjuang sesarengan mewujudkan wangsul perisai/pelindung Islam uga kaum Muslim, yakni Khilafah ‘alâ minhâj al-nubuwwah.
0 Response to "Penghinaan majeng Islam"
Posting Komentar