Ayo Ndukung Polwan Ndamel Jilbab lan Krudung




الحمد لله، نحمده ونستعينه ونستغفره ونعوذ بالله من شرور أنفسنا ومن سيّئات أعمالنا من يهد الله فلا مضلّ له ومن يضلل فلا هادي له، أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمدا عبده ورسوله، اللهم صلّ وسلم على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم. أيها الحاضرون رحمكم الله، اتقوا الله حق تقاته ولا تموتن إلا وأنتم مسلمون 
Para sederek kaum Muslimin ingkang minulya
Mangga tansah sami netepi taqwa lan ajrih dateng Allah ing sakdengah kawontenan, sami ugi wonten ing kawontenan bingah utawi sisah, longgar jembar utawi rupeg, kawontenan rame utawi sepi, terang-terangan utawi sesideman,  kanthi tansah  nindakaken sadengah perintah lan nebihi sedaya cegah lan awisanipun Allah, supados kita tansah pinaringan kabegjan  dunya ngantos akhirat saking ngarsa dalem Allah Ta’ala,  Amiin.
Para sederek kaum Muslimin ingkang minulya
Kapolri Jenderal Polisi Sutarman sampun nyukakaken izin lisan dhateng para Polwan kagem berkerudung. Kapolri ugi nyuwun dumateng Polwan mboten kuwatos kenging sanksi menawi ndamel jilbab lan mboten nenggo ngantos peraturan kapolri medal. Dawuhe Kapolri, “Jilbab punika hak asasi tiyang. kula sampun ngantosaken dhateng anggota, ingkang gadhah jilbab mangga didamel.”
Para sederek kaum Muslimin ingkang minulya
sayangipun, ing tanggal 28 november diterbit aken Telegram Rahasia (TR) ingkang isinipun wonten enem himbauan, ing antawisipun imbauan dhateng polwan kagem nunda ndamel jilbab nalika dinas ngantos parlemen nyepakati anggaran penyediaan jilbab. Alasan bentenipun, penundaan punika namung ngantos terbit tatanan pangginan jilbab. Kebijakan punika dipun sayangaken dening kathah pihak lan dipun aos sanes pilihan ingkang bijak. Justru saprayoginipun polwan dipun gampilaken kagem kerudung nutup aurat kala dinas, kalih kagem nglampahaken kewajiban syariah meniko.
Para sederek kaum Muslimin ingkang minulya
Ngagem kerudung kagem nutup aurat ngrupik aken kewajiban saking Allah SWT. ngradinaken piyambakipun badhe nduwe aos ibadah dados bentuk ketaatan dhateng Allah SWT.
Allah SWT ngendiko:
﴿وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا﴾ 
“Panjenengan tembungaken dhateng estri ingkang beriman: “mugio piyambak ipun sedaya nahan pangowasanipun, ugi kemaluanipun, ugi mboten nampak aken perhiasanipun, kajawi ingkang (biyasa) nampak saking inginipun.” (TQS an-Nur [24]: 31).
Ibn Abbas njelasaken arti illâ mâ zhahara minha –kajawi ingkang biyasa nampak saking inginipun- yaiku wajah lan kaping kalih epek-epek ngantos ugel-ugel. Lan niki ingkang dipun ginemaken dening Ibn Katsir dados pendapat ingkang masyhur miturut jumhur. mila, sedaya badan tiyang estri yaiku aurat kajawi wajah kalih epek-epek ngantos ugel-ugel. Abu Dawud ugi sampun medhalaken ing lebet kitab Marosil- saking Qatadah, Rasulullah saw dawuh:
«إِنَّ الْجَارِيَةَ إِذَا حَاضَتْ لَمْ يَصْلُحْ أَنْ يُرَى مِنْهَا إِلَّا وَجْهُهَا وَيَدَاهَا إِلَى الْمَفْصِلِ»
“sayektos tiyang perawan menawi sampun haidh mboten prayogi ketingal saking ipun kajawi wajah lan tanganipun ngantos ugel-ugelipun.”
punika ing ayat ingkang sami, Allah merintah aken tiyang estri mukminah kajengipun ngagem kerudung.
﴿ وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ …﴾
“Lan badhea piyambake sedaya nutup aken bebed kerudung datheng dhadhanipun …” (TQS an-Nur [24]: 31)
Para sederek kaum Muslimin ingkang minulya
Prof Wahbah az-Zuhaili ing ndalem Tafsîr al-Muniir mertelakaken menawi juyûb yaiku bentuk jamak saking jayb, yaiku bikakan ing kunjukan inggil rasukan ingkang ketingal ngajeng inggil dhadha. Ibn Katsir mengutip saking Sa’id bin Jubair pangangkah ayat niki yaiku kajengipun tiyang estri mukminah ngulurkan kerudung nutupi kunjukan inggil dhadha (an-nahr) lan dhadha dadosipun mboten ketingal saking ipun sekedhika.
kajawi kedah nutup aurat lan kerudung, tiyang estri mukminah ugi wajib berjilbab nalika badhe medal griya datheng kegesangan umum. Allah SWT ngendiko:
﴿يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلَابِيبِهِنَّ﴾
Hai Nabi, panjenengan tembungaken dhateng isteri-isterimu, anak-anak estrimu lan isteri-isteri tiyang mukmin: “badhea piyambake sedaya ngulur aken jilbabipun datheng sedaya badan piyambake sedaya”. (TQS al-Ahzab [33]: 59).
Jilbab asalipun saking basa arab ingkang jamakipun jalaabiib artosipun rasukan ingkang lapang/wiyar. pangertosanipun yaiku rasukan ingkang lapang lan saged nutup aurat estri, kajawi wajah lan kaping kalih epek-epek ngantos saben gelangan kamawon ingkang dipun katingalan. Jilbab niki hukumipun yaiku wajib dados setunggal kekedahan ingkang mesti utawi mutlak kagem estri dewasa ingkang mukminat utawi muslimat.
dados kerudung lan jilbab punika benten, mboten sami, menawi kerudung/khimar (an nur: 31) punika bebed ingkang nutupi sirah ngantos dhadha, sawegaken jilbab (al ahzab: 59) yaiku rasukan ingkang nutupi gulu ngantos sikil tanpa potongan teng tengahipun.
kekalihipun wajib didamel muslimah kala medal griya, senaosan namung datheng toko, tonggo, lan panggen-panggen benten dipunn jawi griya.
Para sederek kaum Muslimin ingkang minulya
Inggih pun dados kewajiban, mila wonten aken jilbab lan kerudung meniko kados bentuk ketaatan lan ketundukan dhateng Allah SWT. amargi punika, ungkapan Wakapolri menawi kesadaran ndamel jilbab kagem Muslimah yaiku ibadah, alangkah saenipun lajeng diwujudkan yektos kaliyan nyukakaken kegampilan kagem polwan berjilbab (berkerudung) lan mboten enten penundaan punika.
Sikap enggal memfasilitasi ugi sampun dipun tuladhakaken dening para shahabat lan shahabiyah. Imam al-Bukhari meriwayatkan saking Aisyah ra., piyambakipun ndawuh: “mugi-mugi Allah merahmati estri muhajirat awal, nalika Allah mandhapaken “wal yadhribna bikhumûrihinna ‘alâ juyûbihinna”, piyambake sedaya nyuwek bebed piyambake sedaya ugi piyambake sedaya dadosaken kerudung.”
Para estri Anshar nggeh sami. Aisyah ra., nyanjangaken: “saestu estri Quraisy nggadhahi keutamen ugi kula -demi Allah- mboten ningali ingkang langkung afdhal saking estri Anshar, ingkang kiyat sanget pangleresanipun dhateng kitabullah lan keimanan dhateng wahyu ingkang dipun mandhapaken. surat an-Nur sampun dipun mandhapaken: “wal yadhribna bikhumûrihinna ‘alâ juyûbihinna”. kakung Anshar pun nemoni essetri2 Anshar lan maosaken surat an nur meniko, satiyang kakung maosaken dhateng isterinipun, puterinipun, lan sedaya kerabat estrinipun. mila mboten enten satiyang saking piyambake sedaya kajawi mendhet bebed piyambake sedaya lan piyambake sedaya lilitkan dados kerudung, dados pangleresan lan keimanan majeng menapa ingkang sampun dipun mandhapaken dening Allah ing lebet kitab Al Qur’an …” (HR. Ibn Abiy Hatim)
nglampahi kewajiban meniko ndhatengaken pahala ageng; lan sinten kamawon ingkang memfasilitasi kewajiban punika, niscaya badhe nyagedaken pahala sanget ageng.  Rasulullah saw dawuh:
«مَنْ سَنَّ فِى الإِسْلاَمِ سُنَّةً حَسَنَةً فَعُمِلَ بِهَا بَعْدَهُ كُتِبَ لَهُ مِثْلُ أَجْرِ مَنْ عَمِلَ بِهَا وَلاَ يَنْقُصُ مِنْ أُجُورِهِمْ شَىْءٌ وَمَنْ سَنَّ فِى الإِسْلاَمِ سُنَّةً سَيِّئَةً فَعُمِلَ بِهَا بَعْدَهُ كُتِبَ عَلَيْهِ مِثْلُ وِزْرِ مَنْ عَمِلَ بِهَا وَلاَ يَنْقُصُ مِنْ أَوْزَارِهِمْ شَىْءٌ»
“sinten ingkang nyontoh aken ing lebet Islam tuladha ingkang sae, lajeng dipun tumindakake sasampunipun, mila ditulisaken kagem tiyang meniko satuladha pahala tiyang ingkang majengaken piyambakipun, tanpa ngirangi pahala piyambake sedaya sekedhika, sawalikipun sinten kamawon ingkang nuladhakaken ing lebet Islam tuladha awon, lajeng dipun tumindakaken sasampunipun, mila ditulisaken inggilipun satuladha dosa tiyang ingkang majengaken, piyambakipun tanpa ngirangi dosa piyambake sedaya sekedhika.” (HR Muslim, Ahmad, Ibn Majah) 
Para sederek kaum Muslimin ingkang minulya
menawi polwan lan para estri mukminah dipun kegampilan kagem nglampahi kewajiban menutup aurat, ndamel kerudung lan jilbab, mila sinten ingkang mbikak radin lan nyukani kegampilan punika, badhe nyaged limpahan pahala ingkang ageng sanget lan dipunsukani kegampilan ing akherat. sawalikipun, sinten ingkang ngalangi nopo maleh justru ngengkenaken kagem mboten nglampahi kewajiban punika, menapaa alasanipun, bebah dosa sanget ageng. saestu mboten sabanding menawi alasan keseragaman utawi dereng enten anggaran ndamel kesempatan sanget ageng punika diluputkan. Masalah dereng enten anggaran,  para polwan seneng ati lan bingah tumbas kaliyan arta piyambake sedaya piyambak. Alasan keseragaman mboten saprayoginipun nunda pamontenan kewajiban. saleresipun cekap dipundamel arahan model lan werni, tentu kaliyan tetap mirengaken ketentuan syariah babagan kerudung, sanes penundaan. lajeng enggal dipun damel keseragaman. punika yaiku prakawis ingkang gampil.
Para sederek kaum Muslimin ingkang minulya
Kewajiban nutup aurat  kemawon, jebulna rekaos dipunwontenaken nalika kekuwaosan dereng mendukung. sawalikipun kaliyan kekuwaosan, kewajiban niki kaliyan gampil sanggup sempurna dipunwontenaken dening sedaya tiyang. Hal punika negesakan wigati lan strategis kekuwaosan lebet pangasringan syariah Allah SWT. mekaten ugia sanguh sempurna pamontenan kewajiban berjilbab lan kerudung, lan kewajiban-kewajiban mawi hukum-hukum syariah saking Allah SWT ingkang mupu nyumerepi lan mupu Bijaksana.
Imam al-Ghazali ing lebet kitab al-Iqtishd fî al-Itiqd “amargi punika dipun ginemaken, agami lan kekuwasaan punika ibarat sedherek kembar, lan amargi punika dipun ginemaken:
ad-dînu ussun wa sulthânu harisun, wa mâ lâ ussa lahu famahdûmun wa mâ lâ hârisa lahu fa dhâi’un. 
agami niku pondasi; sawegaken kekuwasaan yaiku panjagi. samukawis tanpa pondasi badhe rebah, lan samukawis tanpa panjagi badhe terlantar-.”
pramilo wigati kagem kaum muslimin lan pilar paling agung kagem agami inggih puniko wajib, amergi sampun kasumarepan kaliyan wahyu menawi ingkang mekaten yaiku pangangkah saking syara’…” lan punika mboten benten yaiku satiyang imam yakni khalifah lebet sistem Khilafah Rasyidah ‘ala minhajan-nubuwwah.
. بارك الله لي ولكم في القرآن العظيم ونفعني وإياكم بما فيه من الآيات والذكر الحكيم وتقبل مني ومنكم تلاوته إنه هو الحكيم العليم وقل رب اغفر وارحم وأنت خيرالراحمين









اْلحَمْدُ ِللهِ...
.وَأَشْهَدُ أَنْ لاَّإِلَهَ إِلاَّاللهُ وَحْدَهُ لاَشَرِيْكَ لَهُ.وَأَشْهَدُ أَنَّ ُمحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُوْلُهُ
أَمَّابَعْدُ: فَيَاأَيُّهَاالنَّاسُ اَتّقُوْااللهَ حَقَّ تُقَاتِهِ وَلاَتمَوُتُنَّ إِلاَّوَأََنْتُمْ مُسْلِمُوْنَ.وَقَالَ تَعَالىَ:إِنَّ اللهَ وَمَلاَئِكَتَهُ يُصَلُّوْنَ عَلَى النَِّبيْ يَاأَ يُّـهَااّلَذِيْنَ أَمَنُوْاصَلُّوْا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوْاتَسْلِيْمًا.الَّلهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا ُمحَمَّدٍعَبْدِكَ وَرَسُوْلِكَ النَِّبىِّ اْلأُمِّيِّ وَعَلَى أَلِهِ وَصَحْبِهِ أَجمْعَِيْـنَ، وَعَنِ التَّابِعِْينَ وَتَابِعِى التَّابِعِْينَ وَتَابِعِيْهِمْ بِإِحْسَانٍ إِلىَ يَوْمِ الدِّيْنَ وَانْصُرْنَا مَعَهُمْ بِرَحْـمَتِكَ يَاأَرْحَمَ الرَّاِحمِِْينَ.
اللَّهُمَّ اِغْفِرْلِلْمُؤْمِنِيْنَ وَالْْمُؤْمِنَاتِ وَاْلمُسْلِمِيْنَ وَاْلمُسْلِمَاتِ اْلأَحْياَءِ مِنْهُمْ وَاْلأَمْوَاتِ، وَضَعِّفْ لَهُمُ اْلحَسَناَتِ وَكَفِّرْ عَنْهُمُ السَّيِّئَاتِ وَارْزُقْهُمْ مِنَ اْلأَرْزَاقِ الطَّيِّبَاتِِ. اَللَّهُمَّ اَكْسِفْ عَنَّا اْلبَلَاءَ وَالْغَلَاءَ وَاْلوَباَءَ وَالْفَحْشَاءَ وَاْلمُنْكَرَ وَاْلبَغْىَ وَالشَّدَائِدَ وَاْلِمحَنَ مَاظَهَرَ مِنْهَا وَمَا بَطَنَ مِنْ بَلَدِنَاهَذَاخَاصَّةً وَمِنْ بُلْدَانِ اْلمُسِْلمِيْنَ عَامَّةً إِنَّكَ عَلىَ كُلِّ شَيْئٍ قَدِيْرٌ.رَبَّناَ هَبْ لَناَمِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً وَهَيِّءْ لَناَ مِنْ أَمْرِناَ رَشَدًا.رِبَّناَ هَبْ لَناَ مِنْ أَزْوَاجِنَاوَذُرِّيَّاتِناَ قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْناَللِْمُتَّقِيْنَ إِمَامًا. رَبَّناَ إِنّاَنَسْئَلُكَ سَلَامَةً فِى دِيْنِناَوَعَافِيَةً فِى أَجْسَادِناَ وَزِياَدَةً فِى عُلُوْمِناَ وَبَرَكَةً فِى أَرْزَاقِنَا وَتَوْبَةً قَبْلَ مَوْتِناَ وَرَحْمَةً عِنْدَ مَوْتِنَا وَمَغْفِرَةً بَعْدَ مَوْتِنَا اَللَّهُمَّ هَوِّنْ عَلَيْناَ فِى سَكَرَاتِ اْلمَوْتِ وَالنَّجَاةَ مِنَ النَّارِ وَالْعَفْوَ عِنْدَ اْلحِسَابِ. اَللَّهُمَّ اَرِنَا اْلحَقَّ حَقًّا وَارْزُقْناَ اِتِّبَاعَهُ وَاَرِناَ اْلبَاطِلَ بَاطِلاً وَارْزُقْناَ اجْتِناَبَهُ.  رَبَّناَ أَتِناَ فىِ الدُّنيْاَحَسَنَةً وَفِى اْلأَخِرَةِ حَسَنَةً وَقِناَ عَذَابَ النَّارِ.
عِبَادَاللهِ! إِنََّ اللهَ يَأْمُرُكُمْ بِالْعَدْلِ وَاْلِإحْساَنِ وَإِيْتاَءِ ذِىْ اْلقُرْبَى وَيَنْهَى عَنِ الْفَحْشاَءِ وَالْمُنْكَرِ وَالْبَغْيِ يَعِظُكُمْ لَعَلََّكُمْ تَذَكَّرُوْنَ  فاَذْكُرُوْااللهَ الْعَظِيْمَ يَذْكُرْكُمْ. وَاشْكُرُوْهُ عَلىَ نِعَمَهُ يَزِدْكُمْ وَاسْئَلَُوْهُ مِنْ فَضْلِهِ يَعِظُكُمْ وَلَذِكْرُاللهِ أَكْبَرُ.  



1 Response to "Ayo Ndukung Polwan Ndamel Jilbab lan Krudung"