Hijrah Menuju Khilafah Islamiyah
السلام عليكم
ورحمة الله وبركاته
الحمد لله الحمد لله
أشـهـد ان لأ اله الا الله وحده لأ واشـهد
أن محمدا عبـده ورسـوله اللهـم صـل وسـلم وبارك على سـيدوعلى ألـه وأصــحابه ومن
تبعـهم باحسان الى يوم
أمـابعـد فيـا عبـادالله أوصــيكم واياي بتقـوى
..........
Para sederek kaum Muslimin ingkang minulya
Mangga tansah sami netepi taqwa lan ajrih dateng Allah ing sakdengah kawontenan, sami ugi wonten ing kawontenan bingah utawi sisah, longgar jembar utawi rupeg, kawontenan rame utawi sepi, terang-terangan utawi sesideman, kanthi tansah nindakaken sadengah perintah lan nebihi sedaya cegah lan awisanipun Allah, supados kita tansah pinaringan kabegjan dunya ngantos akhirat saking ngarsa dalem Allah Subhanahu wa Ta’ala, Amiin.
Poro sedherek kaum muslimin ingkang minulyo
Hijrah Nabi Muhammad saw. ngrupikaken momentum
Hijrah Nabi Muhammad saw. ngrupikaken momentum
sejarah ingkang
paling wigatosugi menentukan jejegipun peradaban Islam teng pasuryan bumimenika. Hijrah ingkang dipun tumindakaken dening Rasulullahsaw. ugi parasahabat sampun nggantoskaum Muhajirin ingkang tertindas dados wargamasyarakat tengMadinah kajawi kaum Anshor. Senajan, dados peloporewah-ewahan dunia teng masa punikanipun.
Hijrah punika
ugi sampunnggantos kawontenan kaum
Musyrikinpenyembah berhala saking kalangansuku Aus ugi Khazraj teng Madinah dados priyantun-priyantun mukminingkang sampun nulung ugi melindungi perjuangan Nabi Muhammad saw.langkung saking punika,
piyambakipun sedaya dados kaum ingkang mulia sami kaliyan kawastanan-sebat lebet Al Qur’an lan As Sunnah.
Para sederek kaum Muslimin ingkang minulya
Hijrah punika
ugia ingkang sampun nggantos kaum muslimin ingkang wontenwalipun ngrupikaken
kelompok dakwahteng
ngandap pimpinan NabiMuhammad saw. berubah dados mukawis umat ingkang
ngagunganikemuliaan, kelenggahan,
ugi kekuwaosan. Rasulullah saw. pun dados sapriyantun panguwaos ingkang
nindakaken pangutusan ugi kekuwaosan ndherek punapa ingkang dipunmandhapaken Allah SWT dhateng
panjenenganipun rosul saw. Hijrah sampun nggantosmasyarakat Madinah ingkang terpecah-pecah lebet
kabilah-kabilah dados setunggal umat ugi setunggal nagari teng ngandap
kepangarsan Risalah ingkang dipunampil deningRasulullah saw. nuwun
inggih, hijrah punika ingkang minter ewah-ewahan mukawis masyarakat
jahiliyah dados masyarakat Islam ingkang ngagunganiperadaban ingkang luhur amargi wonten dening aos-aos ugi hukum-hukum Ilahi.menika awal nyetunggalipun
ngados bangsa ingkang ngagungani hukum, tata-nagari,
ugi adat-istiadat mawi bahasa ingkang benten-benthen dados umatngkang setunggal, kaliyan hukum tata nagari
ingkang setunggal, mawi bahasaingkang
setunggal teng ngandap naungan Islam, yakni umat Islam ummatanwahidah. kaliyan hijrah, kekufuran lenyap dipungantos kekapitadosanan.Kejahiliyahan musnah
tertutup cahaya Islam. Ketertindasan dadoskemuliaan ugi keagungan. Murka Allah SWT sirna,
sawalikipun keridlaan alloh rawuh.
Para sederek kaum Muslimin ingkang minulya
namung kemawon, saking jugrugipun Khilafah Islamiyyah
wonten taun 1924,umat Islam ingkang sampun dipunwungu berabad-abad
ingkang rimiyin ngalami
kejugrugan ugi keterpecah-belahan kados ingkang kita sedaya mriksa sakmenika.
ndangonipun, punapa kaum muslimin mboten kersa kondur ngonduri sukses hijrah kados ingkang nate dipunalami para pangrumiyin
piyambakipun sedaya? punapa kaum muslimin rela sugeng
lebet kawontenan cerai-berai ugi carut-marut kados sakmenika? punapa kaum muslimin kraos sugeng rekaos teng ngandap tekanan sistem kufur? menawi mboten, punapa ingkang mesti kita sedaya ngasta lebet ngengeti momentum Hijrah ingkang sampun dipunlestantunaken
dening Khalifah Umar bin Khaththab
dados awalngugi
taun Hijriyah, taun panglukaran kaum
muslimin? Saestu kemawon kaummuslimin kedah ngertosi jarwi hijrah Rasulullah saw. ugi
ngertosi ugi kados pundi aktualisasi hukum Allah SWT kesebat
teng masa sakmenika sami kaliyan realitas umat ingkang
wonten sakmenika. lebet bahasa Arab, hijrah nduwe
artos mindhah panggen. nembekaken, saupakara syar’iy para fuqaha mendefinisikan hijrah dados: "miyos saking darulkufur datheng darul Islam".
pangertosan darul Islam lebet definisi punika yaiku mukawis daerah (nagari) ingkang ngasringaken hukum Islam lebet samukawisaspek kesugengan mawi keamanannya wonten ing asta kaum muslimin.sawalikipun, wilayah ingkang mboten ngasringaken hukum Islam utawikeamananteng asta sanes muslim ngrupikaken darul kufur pisanamayoritas para warginipun nduwe agami Islam.
Mencermati kondisi kaum muslimin kala menika, kawontenan piyambakipun sedaya teng sedaya dunia Islam mrihatosaken sanget. teng negeri-negeri teng pundi kaum muslimin minoritas, kawontenan piyambakipun sedaya tertindas.Moro, Pattani, Rohingya,
Mencermati kondisi kaum muslimin kala menika, kawontenan piyambakipun sedaya teng sedaya dunia Islam mrihatosaken sanget. teng negeri-negeri teng pundi kaum muslimin minoritas, kawontenan piyambakipun sedaya tertindas.Moro, Pattani, Rohingya,
Kasymir, Chechnya, Palestina, Bosnia, ugi Kosovongrupikaken saksi yektos kerekaosan ugi ketertindasan kaum muslimin,namung
amargi setunggal alasan: piyambakipun sedaya muslim!piyambakipun sedaya sami pisan
mboten dipunparingi kesempatan kagemmemunculkan Islam,
Senajan ngetoaken salira dados muslim. Sawetawispunika, piyambakipun sedaya
ingkang tilar teng negeri-negeri teng pundi kaummuslimin mayoritas, justru hukum-hukum Islam mboten saged dipunjejegaken.
priyantun-priyantun ingkang ngasta kekah dhateng trapsila Allah SWTdisisihkan. Senajan, priyantun-priyantun mukmin ingkang konsisten lebetperjuangan njejegaken dienul Islam dipunpiawoneni kaliyan ngados cap ingkangmenyudutkan kados eksklusif,
ekstrimis, radikal, fundamentalis, bahkan teroris!pawingkingipun aspirasi Islam dipunsedani, para pejuangnya pun diburu ugidijebloskan datheng panjambet, ugi sakageman dipuntumindakaken tanpawates
perikemanusiaan ngantos
dipunsedani. ugi kaum muslimin pun sugengtertekan lebet panjambet agung negeri piyambakipun sedaya piyambak ingkang
sampun dipunkuwaosi sistem kekufuran ingkang
dikontrol dening
nagari-nagari agung kilen dados gembong kekufuran.
Problematiknipun, manakala kaum muslimin badhe
berhijrah, kepundi?
amergi sedaya dunia yaiku darul kufur.
teng negeri-negeri kilen ingkang demokratispanggen sakageman kaum muslimin dedalem, kawontenanipun mboten
langkung sae saking negeri-negeri piyambakipun sedaya piyambak. Sarehdenten
punika, kados pundi aktualisasi
hijrah? Hijrah lebet artos mindhah saking darul kufur
datheng darul Islam enggal badhe saged kelampahan menawi
wonten Khilafah Islamiyyah. milanipun,
jejegipunKhilafah kesebat
mboten saged dipunawis-tawi.
samukawis macam krisis ingkang menimpa kaum muslimin teng ngados negeriIslam, krisis ekonomi, krisis politik,
krisis sosial, krisis keamanan, ugi benten-benten, mboten badhe saged dipecahkan tanpa ngonduraken hukum-hukumIslam dados pengatur kesugengan ugi pemecahan masalah umat manusia.dados
panguwaos, sapriyantun muslim dituntut terikat kaliyan firman Allah:
الْحَقِّ
مِنَ جَاءَكَ عَمَّا أَهْوَاءَهُمْ تَتَّبِعْ وَلَا اللَّهُ أَنْزَلَ بِمَا
بَيْنَهُمْ فَاحْكُمْ
"mila netepaken
siro perkawis piyambakipun sedaya
ndherek punapa ingkang Allahmandhapaken
ugi ampuna panjenengan numuti hawa nafsu piyambakipun sedaya kaliyan mengker
kekasinggihanan ingkang sampun rawuh dateng
siro".(QS. Al-Maaidah 48).
dados rakyat, piyambakipun sedaya dituntut bertahkim
dados rakyat, piyambakipun sedaya dituntut bertahkim
(nyuwun keputusanhukum)
dhateng hukum ingkang diputuskan dening Rasulullah saw. Allahberfirman:
"mila demi Tuhanmu, piyambakipun sedaya (wonten hakekatnya) mboten ngapitadosan ngantos
piyambakipun sedaya dadosaken panjenengan hakimlebet
prakawis ingkang piyambakipun sedaya kaotaken, lajeng piyambakipun sedaya
mboten rumaos kawratan lebet penggalih piyambakipun sedaya majeng putusan ingkang panjenengan paringna, ugi
piyambakipun sedaya nampi kaliyan sedoyonipun" (QS. An-Nisaa’ 65).
Senajan kaum muslimin dituntut kagem mengker hukum-hukum kajawi hukumAllah SWT ingkang kawastanan dening Al Qur’an dados hukum Thaghut.
Senajan kaum muslimin dituntut kagem mengker hukum-hukum kajawi hukumAllah SWT ingkang kawastanan dening Al Qur’an dados hukum Thaghut.
AllahSWT berfirman:
"punapa panjenengan mboten mirengaken priyantun-priyantun ingkang ngaken saliranipun sampun ngapitadosan dhateng punapa ingkang dipunmandhapaken dhateng panjenengan ugi dhateng punapa ingkang dipunmandhapaken sadereng panjenengan? piyambakipun sedaya badhe berhakim dhatengthaghut, satemenipun
"punapa panjenengan mboten mirengaken priyantun-priyantun ingkang ngaken saliranipun sampun ngapitadosan dhateng punapa ingkang dipunmandhapaken dhateng panjenengan ugi dhateng punapa ingkang dipunmandhapaken sadereng panjenengan? piyambakipun sedaya badhe berhakim dhatengthaghut, satemenipun
piyambakipun sedaya sampun diutus mengingkari thaghutpunika. ugi syaitan nduwe pangangkah menyesatkan
piyambakipun sedaya (kaliyan) penyesatan satebih-tebihipun" (QS. An Nisa 60).
Satemenipun, sedaya punika enggal badhe kelampahan kaliyan wontenipun KhilafahIslamiyyah ‘ala minhajin
Satemenipun, sedaya punika enggal badhe kelampahan kaliyan wontenipun KhilafahIslamiyyah ‘ala minhajin
nubuwwah. Sarehdenten
punika, ingdalam kaidahsyara’: "samukawis ingkang mukawis
kewajiban mboten saged dipunwontenaken kajawi kaliyanipun mila samukawis punika
hukumipun wajib", njejegaken nagari Khilafah Islamiyyah ingkang bersifat internasionalngrupikaken kewajiban
sedaya kaum muslimin teng sedaya dunia, panguwaos utawia rakyat.
Ma’asyirol
Muslimiin rahimakumullah
Hijrah Nabi Muhammad saw. yaiku
kadadosan historis
pindhah hukum ingkang sampun mengubah kawontenan
kaum muslimin saking kondisi tertindas dadoskondisi sentausa kaliyan jejegipun mukawis masyarakat
enggal ingkangdidasari hukum-hukum Islam dados
pemecah problematika. kagem punika,momentum hijrah yaiku momentum konduripun hukum Islam lebet nagariKhilafah Islamiyyah
ingkang menaungi kaum muslimin teng sedaya dunia.
AllahSWT berfirman:
"ugi Allah sampun munagi dhateng priyantun-priyantun ingkang ngapitadosan teng antawis panjenengan ugi nyambut damelaken amal-amal ingkang salehmenawi panjenenganipun satuhu-satuhu badhe dadosaken piyambakipun sedaya nguwaos teng bumi, sami kaliyan panjenenganipun sampun dadosaken priyantun-priyantun ingkang sadereng piyambakipun sedaya nguwaos, ugi satuhu panjenenganipun badhe ngekahaken kagem piyambakipun sedaya agami ingkang sampun diridhai-Nya kagem piyambakipun sedaya, ugi panjenenganipun kasinggihan-kasinggihan badhe nglintoni (kawontenan) piyambakipun sedaya, sasampun piyambakipun sedaya wonten lebet kajrihan dados aman sentausa. piyambakipun sedaya tetap wotsantun-dalem kaliyan mboten
"ugi Allah sampun munagi dhateng priyantun-priyantun ingkang ngapitadosan teng antawis panjenengan ugi nyambut damelaken amal-amal ingkang salehmenawi panjenenganipun satuhu-satuhu badhe dadosaken piyambakipun sedaya nguwaos teng bumi, sami kaliyan panjenenganipun sampun dadosaken priyantun-priyantun ingkang sadereng piyambakipun sedaya nguwaos, ugi satuhu panjenenganipun badhe ngekahaken kagem piyambakipun sedaya agami ingkang sampun diridhai-Nya kagem piyambakipun sedaya, ugi panjenenganipun kasinggihan-kasinggihan badhe nglintoni (kawontenan) piyambakipun sedaya, sasampun piyambakipun sedaya wonten lebet kajrihan dados aman sentausa. piyambakipun sedaya tetap wotsantun-dalem kaliyan mboten
mempersekutukan samukawis
punapaa kaliyan dalem. ugi sinten
kemawon ingkang (tetap) kafir sasampun (punagi) punika, mila
piyambakipun sedaya punika priyantun-priyantun ingkang fasik" (QS. An Nuur 55).
بَارَكَ اللهُ لِي وَلَكُمْ فِي
الْقُرْآنِ اْلكَرِيْمِ*وَنَفَعَنِي
وَإِيَّا كُمْ بِااْلآياَتِ وَالذِّكْرِالْحَكِيْمِ* إِنَّهُ
هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيْمُ* وَقُلْ
رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَأَنْتَ خَيْرُ الرَّحِمِيْنَ*
Khutbah Jum’ah Tsaniyah
اَلْحَمْدُِللهِ
أَشْهَدُ أَنْ لآ اِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَحْدَهُ
لآ
أَمَّا بَعْدُ
فَيَا عِبَادَ اللهِ أُوْصِيْكُمْ وَإِيَّايَ بِتَقْوَى اللهِ وَأَشْـكُرُوْهُ
عَلَى تَوَالِي النَّعَمآءِ *وَاعْلَمُوْا أَنَّ اللهَ
تَعَالَى أَمَرَكُمْ أَمْرًا عَمِيْمًا* فَقَالَ جَلَّ جَلاَلُهُ: إِنَّ اللهَ
وَمَلاَئِكَتَهُ يُصَلُّوْنَ عَلَى النَّبِيِّ* يَآأَيُّهَا الَّذِيْنَ آمَنُوْا
صَلُّوْا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوْا تَسْلِيْمًا*
اَللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى سَيِّدِنَا
مُحَمَّدٍ سَيِّدِ الْمُرْسَلِيْنَ* وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ
وَالتَّابِعِيْنَ*
وَتَابِعِ التَّابِعِيْنَ لَهُمْ بِإِحْسَانٍ إِلَى يَوْمِ الدِّيْنَ* وَارْحَمْنَا مَعَهُمْ
بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِيْنَ*اَللَّهُمَّ اغْفِرْ
لِلْمُؤْمِنِيْنَ وَالْمُؤْمِنَاتِ* وَالْمُسْلِمِيْنَ وَالْمُسْلِمَاتِ* إِنَّكَ سَمِيْعٌ قَرِيْبٌ
مُّجِيْبُ الدَّعَوَاتِ* اَللَّهُمَّ أَصْلِحْ أَئِمَتَنَا
وَأُمَّتَنَا*
وَقُضَاتَنَا وَعُلَمَاءَنَا وَفُقَهَاءَنَا* وَمَشَايِخَنَا صَلاَحًا تَامًّا
عَامًّا وَاجْعَلْنَا هُدَاةَ مُهْتَدِيْنَ* اَللَّهُمَّ اْنصُرْ مَنْ نَصَرَ
الدِّيْنَ*
وَاخْذُلْ مَنْ خَذَلَ الْمُسْلِمِيْنَ* أَللَّهُمَّ أَهْلِكْ أَعْدَاءَ
الدِّيْنَ*
وَأَلِّفْ بَيْنَ قُلُوْبِ الْمُؤْمِنِيْنَ* وَفُكَّ أَسْرَ
الْمَأْسُوْرِيْنَ*
وَفَرِّجْ عَنِ الْمَكْرُوْبِيْنَ* وَاقْـضِ الدَّيْنَ عَلَى
الْمَدْيُوْنِيـْنَ*
وَاكْتُبِ اللَّهُمَّ السَّلاَمَةَ عَلَيْنَا* وَعَلَى الْغُزَّاةِ
وَالْمُجَاهِدِيْنَ وَالْمُسَافِرِيْنَ* إِنَّكَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيْرٌ* اَللهُمَّ ادْفَعْ عَنَّا
الْغَلَاءَ*
وَالْبَلاَءَ وَالْوَبَاءَ* وَاْلفَحْشَاءَ وَالْمُنْكَرَ
وَالْبَغْيَ وَالسُّيُوْفَ الْمُخْتَلِفَة* وَالشَّدَائِدَ وَالْمِحَنَ* مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَمَا بَطَنَ* مِنْ بَلَدِنَا هَذَا خَاصَّةً* وَمِنْ بُلْدَانِ
الْمُسْلِمِيْنَ عَامَّةً* إِنَّكَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيْرٌ* رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا
وَلإِخْوَانِنَا الَّذِيْنَ سَبَقُوْنَا بالإِيـْمَانِ*وَلاَ تَجْعَلْ فِيْ قُلُوْبِنَا
غِلاًّ لِّلَّذِيْنَ آمَنُوْا رَبَّنَا إِنَّكَ رَؤُوْفٌ رَّحِيْم*
عِبَادَ اللهِ، إِنَّ اللهَ يَأْمُرُ
بِاْلعَدْلِ وَاْلإِحْسَانِ وَإِيْتَاءِذِى اْلقُرْبَى وَيَنْهَى عَنِ
اْلفَحْشَاءِ وَاْلمُنْكَرِ وَاْلبَغْىِ يَعِظُكُمْ لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُوْنَ*
وَاشْكُرُوْهُ عَلَى نِعَمِهِ يَزِدْكُمْ وَاسْئَلُوْهُ مِنْ فَضْلِهِ يُعْطِكُمْ
وَلَذِكْرُ اللهِ أَكْبَرُ*
0 Response to "Hijrah Menuju Khilafah Islamiyah"
Posting Komentar